Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Η κυκλοφοριακή μελέτη και 16 φωτογραφίες
















Δήλωση έδωσε στη δημοσιότητα ο δήμαρχος Λεβαδεών κ. Τσιφής.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΔΗΜΟΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Σχετικά με την χθεσινή συνεδρίαση που αφορούσε στην παρουσίαση της Β’ Φάσης της κυκλοφοριακής μελέτης για τη Λιβαδειά, ο Δήμαρχος Λιβαδειάς κ. Δημήτρης Τσιφής προέβη στην παρακάτω δήλωση:«Η Κυκλοφοριακή Μελέτη ανατέθηκε στα συμπράττοντα γραφεία: Παρασκευόπουλο Μιχαήλ, Καρεκλά Ευάγγελο, Μπαλάτσα Ιωάννα, μετά από νόμιμο μειοδοτικό διαγωνισμό και ανέρχεται στο ποσό των 142.800Ε με ΦΠΑ. Έχει εγκριθεί η Α’ Φάση από το Δημοτικό Συμβούλιο η οποία αφορούσε καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης (οδικά δίκτυα, κυκλοφοριακά φόρτοι, θέσεις στάθμευσης, κ.α.) και κατάθεση συμπερασμάτων, μετά από επιστημονική έρευνα.
Βάσει των πρότυπων διαδικασιών μελετών- σχεδιασμού κυκλοφοριακών μελετών, στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομοθετημένη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης. Παρόλα αυτά συνιστάται να οργανώνεται και υλοποιείται στα πλαίσια των μελετών Σχεδιασμού μια διαδικασία «Δημόσιας Διαβούλευσης» έστω και άτυπα, εφόσον δεν υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο. Συνιστάται η εν λόγω να περιλαμβάνει 3 απλά βήματα:

· Την κοινοποίηση των σχεδίων του φορέα για το συγκεκριμένο έργο και η υποβολή προτάσεων στην ανοιχτή διαβούλευση
· Υποβολή έγγραφων σχολίων, ενστάσεων, παραλλαγών, από το κοινό και τους ενδιαφερόμενους φορείς.
· Θεώρηση των προτάσεων και αναμόρφωση του έργου με όσες από αυτές κριθούν βάσιμες.
Εχθές στις 17/5/2010 έγινε διαβούλευση για τις προτάσεις της Β’ Φάσης με σκοπό να ακουστούν απόψεις όλων των φορέων. Συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, πρώτα να ακούγεται η άποψη των υπεύθυνων επιστημόνων- μελετητών, και στη συνέχεια να κατατίθενται οι διαφορετικές απόψεις, όπως προβλέπεται από την πρότυπη διαδικασία που προανέφερα».
Καταλήγοντας ο κ. Τσιφής τόνισε: «Θα ακολουθήσουμε όλα τα βήματα που προβλέπονται, τα οποία θα ληφθούν υπόψη από τους μελετητές με βάση τα αμερόληπτα- ανιδιοτελή επιστημονικά τους κριτήρια και θα γίνει μια τελική σύσκεψη, με την παρουσία μόνο των εκπροσώπων των φορέων για να καταλήξουμε σε μια κυκλοφοριακή μελέτη με άμεσες, βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες εφαρμογές για το καλό της πόλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: