Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Γιάννη Τσιάμη

Αγαπητοί συνδημότες,
Σας ευχαριστώ από καρδιάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας, αλλά πολύ περισσότερο για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στηρίζοντας την υποψηφιότητά μου με το συνδυασμό «ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» με επικεφαλής το νέο πλέον Δήμαρχο Ορχομενού κ. Κώστα Ξηρογιάννη.
Ευχαριστώ θερμά τους συνδημότες μου στο Δήμο Ορχομενού οι οποίοι, ως νέο πρόσωπο στην εκλογική τους περιφέρεια, μου έδωσαν ένα ισχυρό προβάδισμα και με ανέβασαν στη δεύτερη θέση, ανάμεσα στους υπολοίπους συνυποψήφιους μου.
Είναι ιδιαίτερη όμως η χαρά και η ικανοποίηση που νιώθω γιατί το Δημοτικό Διαμέρισμα Κοκκίνου, το χωριό από το οποίο κατάγομαι, αναγνώρισε και δικαίωσε τον αγώνα που έχω κάνει και που θα συνεχίσω να κάνω για ένα καλύτερο αύριο. Τους ευχαριστώ που εκφράστηκαν στις εκλογές αυτές με ψυχραιμία και αίσθημα ευθύνης.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σ΄ όλους αυτούς που με βοήθησαν κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα, σε συγγενείς, σε φίλους, σε γνωστούς, αλλά και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους υποψήφιους συγχωριανούς μου, οι οποίοι αφιέρωσαν όλον τον ελεύθερο προσωπικό τους χρόνο για να δικαιωθεί αυτός ο αγώνας.
Είμαι βέβαιος πως όλοι ενωμένοι, με επίμονη προσπάθεια μπορούμε να ξεπεράσουμε τα μεγάλα προβλήματα του τόπου μας και να βάλουμε το Δήμο σε μία νέα τροχιά ανάπτυξης, ήθους και ποιότητας ζωής.
Σας ευχαριστώ όλους.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Γιάννης Χρ. Τσιάμης

Δεν υπάρχουν σχόλια: