Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Κώστα Σωτηρόπουλου

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΚΩΣΤΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ
ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΕΒΑΔΕΩΝ

Φίλες και φίλοι
Συνδημότισσες και Συνδημότες

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που μου δείξατε. Στις εκλογές της 7ης Νοέμβρη 2010 με τιμήσατε με την ψήφο σας και με αναδείξατε στην πρώτη θέση του Συνδυασμού «Νέα Λιβαδειά – Νέοι Ορίζοντες».
Η μεγάλη εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου αποτελεί για εμένα δημόσια δέσμευση. Από όποια θέση και αν βρίσκομαι, δεσμεύομαι ότι θα προσπαθήσω να τιμήσω αυτή την εμπιστοσύνη με όλες μου τις δυνάμεις. Δεσμεύομαι ότι θα συμβάλλω και εγώ από την πλευρά μου για την υποστήριξη του Νέου Καλλικράτειου Δήμου Λεβαδέων.
Για ένα καλύτερο παρόν και ένα ακόμη καλύτερο μέλλον. Για ένα δήμο με οργάνωση και δύναμη, με όραμα και στόχους. Για ένα τόπο με ανάπτυξη και πρόοδο, με έργα και παρεμβάσεις!
Συναισθανόμενος τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις μου για την πρόοδο και την ανάπτυξη του Νέου Διευρυμένου Δήμου Λεβαδέων, σας ευχαριστώ θερμά για την υποστήριξη και την επιλογή σας. Σας διαβεβαιώνω ότι οι γνώσεις μου και η εμπειρία μου θα αξιοποιηθούν στο δύσκολο έργο για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του Δήμου μας.
Σας ευχαριστώ όλους θερμά γι' αυτή τη δυνατότητα που μου δίνετε!
Επίσης, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας στο Συνδυασμό «Νέα Λιβαδειά – Νέοι Ορίζοντες» και στον Υποψήφιο Δήμαρχο Νίκο Παπαγγελή, που μας έδωσε την πρώτη θέση και τη μεγάλη ευκαιρία να ανατρέψουμε το πολιτικό σκηνικό στον τόπο μας, δίνοντας μια πνοή ανανέωσης στα δημοτικά πράγματα και προωθώντας όλοι μαζί μια νέα αντίληψη στη διαχείριση των κοινών.
Σας καλώ όλους να προσέλθετε την επόμενη Κυριακή 14 Νοεμβρίου για να ψηφίσετε Δήμαρχο υπεύθυνο και ικανό να κάνει πράξη το όραμά μας για τη πόλη μας.
Σας καλώ να δώσετε πάλι με τη παρουσία σας ένα βροντερό παρών και με μεγαλύτερη δύναμη να στηρίξετε τον Νίκο Παπαγγελή και το Συνδυασμό «Νέα Λιβαδειά – Νέοι Ορίζοντες»,  για να σφραγίσουμε τη νίκη μας και να αλλάξουμε σελίδα στον τόπο μας.

Με εκτίμηση, 
Κώστας Σωτηρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: