Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Απάντηση Παπαγεωργίου σε Αλμπάνη

Ανοικτή Επιστολή του κ. Λουκά Παπαγεωργίου, Προέδρου του Δ.Σ. Διστόμου
Απάντηση σε Σχόλιο του κ. Χάρη Αλμπάνη στον Ντελαλη της Αράχωβας




Κύριε Χάρη Αλμπάνη

Διαβάστε παρακαλώ την επιστολή σας που ο ίδιος έχετε γράψει 25/5/2010.
Και πέστε μου σε τη διαφέρει ως προς το ενωτικό κλήμα από την δική μου.
Στο ότι Σέβομαι της αποφάσεις των Δημοτικών και Κοινοτικών Συμβουλίων που προβάλλουν τις επίσημες θέσεις, καθώς και της τοποθετήσεις των Συμβούλων και δεν τις σχολιάσω.
Είναι κακό κύριε Αλμπάνη.
Το ότι πήραμε ΟΜΟΦΩΝΕΣ απόφασης στηρίζοντας τα του δήμο μας.
Είναι κακό κύριε Αλμπάνη.
Ότι στην ιδία έκτακτη συνεδρίαση που καταδικάζουμε τα μέλη της Κυβέρνησης και ανακαλούμαι της προσκλήσεις για της εκδηλώσεις μνήμης στης 10ης Ιουνίου από τα μέλη της κυβέρνησης και τους Βουλευτάς του Νομού μας και η απόφαση ψηφίζετε ομόφωνα, από το Δημοτικό Συμβούλιο που ή πέντε από τους δώδεκα Συμβούλους καταγόμενη από το Στείρι, με παρόντα και των Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου ΣΤΕΙΡΙΟΥ, εκφράσαμε απόλυτο σεβασμό στην αυτοτέλεια, τους αγώνες και την ιστορική διαδρομή των υπολοίπων Δήμων και Κοινοτήτων, όπως και στης έντονες και δίκαιες αντιδράσεις του Δημοτικού Διαμερίσματος Στειρίου για την μη αναφορά του ονόματός του στο Νέο Δήμο.
Είναι κακό κύριε Αλμπάνη.
Το ότι στήριξα την πρωτοβουλία του Προέδρου και του Τοπικού Συμβουλίου Στειρίου, μόλις το Ενημερώθηκα τηλεφωνικός από τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου έστω και στο παρά πέντε.
Και στην ομιλία μου ξεκαθάρισα ότι πέρα από την θεσμική μου θέση.
Ως Στειριώτης στηρίζω την απόφαση αυτή.
Είναι και αυτό κακό κύριε Αλμπάνη.
Το Στείρι είναι ο τόπος καταγωγής μου κύριε Αλμπάνη και δεν θα υποδείξετε εσείς πως και με ποιον τρόπο θα στηρίξω τα συμφέροντα του τόπου μου.
Και δεν θα χρειαστώ κύριε Αλμπάνη, την άδεια από εσάς και από όσους λειψά και ανακριβή σας πληροφόρησαν για την πολιτική μου διαδρομή όλα αυτά τα χρόνια.
Κλείνοντας κύριε Αλμπάνη.
Θέλω να εκφράσω την απορία μου, χωρίς να γνωριζόμαστε καν, πώς αναφερθήκατε σε τόσες λεπτομερή ανακρίβειες, Λυπάμαι.
Και δεν θα ασχοληθώ πάλι μαζί σας.

Και κάτι ακόμη.
Αν θα είμαι υποψήφιος στων ΝΕΟ ΔΗΜΟ θα είναι τιμή μου να μην με ψηφήσετε κύριε Αλμπάνη.

Με τιμή
Λουκάς Ι. Παπαγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: