To δελτίο Τύπου του υπουργείου Εσωτερικών που συνοδεύει την καθιέρωση της νέας τηλεφωνικής γραμμής 1500 για την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Το Υπουργείο Εσωτερικών καθιερώνει νέα τηλεφωνική γραμμή με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
Το 1500, είναι η νέα τηλεφωνική γραμμή του Υπουργείου Εσωτερικών για την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Λαμβάνοντας υπόψιν, πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών, σε σχέση με την τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών 1564, κατεγράφη ότι το 42% των πολιτών ενώ γνώριζε την ύπαρξή της, δεν θυμόταν τον ακριβή αριθμό κλήσης. Το ποσοστό όσων γνώριζαν τον ακριβή τηλεφωνικό αριθμό άγγιζε το 6%. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το 88% των πολιτών που έκαναν χρήση της τηλεφωνικής υπηρεσίας εξέφρασε την ικανοποίησή του από την ποιότητα της εξυπηρέτησης.
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας και προκειμένου όλοι οι Έλληνες πολίτες να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες της τηλεφωνικής συναλλαγής με το Δημόσιο, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις, με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Ζώη, καθιερώνεται η νέα Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης του πολίτη, το 1500.
Με ένα τηλεφώνημα:
-Με αστική χρέωση και πανελλήνιο αριθμό κλήσης, μέσω συστήματος IVR (interactive voice response) δηλ. φωνητική πύλη, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει να ενημερωθεί, να ζητήσει πληροφορίες και κατευθύνσεις για όλα τα θέματα της Δημόσιας Διοίκησης.
-Διεκπεραιώνονται τηλεφωνικά, 95 πιστοποιημένες διαδικασίες των Κ.Ε.Π. οι οποίες δεν απαιτούν δικαιολογητικά από πλευράς του πολίτη ή των επιχειρήσεων ή απαιτούν δικαιολογητικά που μπορούν να αναζητηθούν αυτεπάγγελτα υπηρεσιακώς. Οι συναλλαγές αυτές ολοκληρώνονται είτε μέσω Web Services που λειτουργούν σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης είτε με τη δυνατότητα ο πολίτης να παραγγείλει το πιστοποιητικό και να το παραλάβει από το ΚΕΠ που τον εξυπηρετεί.
Μπορεί επίσης να εξυπηρετηθεί μεταξύ άλλων:
-Για θέματα αρμοδιότητας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔ),
- Για θέματα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή,
- Για θέματα προστασίας κακοποιημένων γυναικών,
- Για θέματα Οικονομικών Μεταναστών,
- Για τις καθημερινές τιμές της αμόλυβδης,
- Για τα Προγράμματα Τουρισμού του ΕΟΤ,
- Για τα αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων,
- Για την εξέλιξη καταγγελιών και την πορεία υποθέσεων στην Επιτροπή Αποζημίωσης Πολιτών (Ειδική Επιτροπή Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας).
-Η εξυπηρέτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί στα Αγγλικά, Γαλλικά, Αλβανικά, Ρώσικα, Αραβικά, Βουλγάρικα.
Προκειμένου να γίνει γνωστή στους πολίτες η νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης, το Υπουργείο Εσωτερικών διεξάγει ενημερωτική καμπάνια από τα Μέσα Επικοινωνίας (Εφημερίδες, Ραδιόφωνο και Τηλεόραση) το επόμενο διάστημα.
Σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Χρήστος Ζώης, τονίζει: «Με συνέπεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε την προσπάθεια παροχής σύγχρονων και αξιόπιστων συναλλαγών με το Δημόσιο. Με ταχύτητα, διαφάνεια και ποιότητα. Εκσυγχρονίζουμε τις υποδομές, απλοποιούμε διοικητικές διαδικασίες και μειώνουμε το διοικητικό βάρος προωθώντας νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης που αναβαθμίζουν την καθημερινότητα του πολίτη και προσφέρουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, προσβάσιμες από όλους. Καλώ τους πολίτες ν΄αξιοποιήσουν τη νέα αυτή δυνατότητα».
Η Νύχτα Μετά #3
Πριν από 3 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου