Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Επίσημη απάντηση Αγάτσα για Real News

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα (17-1-2010) τής εφημερίδας <> θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι έχω υποβάλει την παραίτησή μου απο τις αποδοχές μου στην ΕΡΤ με επιστολή μου στο διοικητικό συμβούλιο τής ΕΡΤ από την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010 στο πλαίσιο τών οικονομικών περικοπών και τής ευρύτερης πολιτικής τής κυβέρνησης. Σας επισυναπτω την σχετικη επιστολή.

ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΤ
Αθήνα 15 Ιανουαρίου 2010
Αίτηση - Δήλωση
Αξιότιμοι κύριοι,
Αμέσως μετά την εκλογή μου, ως βουλευτής Βοιωτίας οι νομικές υπηρεσίες τής Βουλής και της ΕΡΤ με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο ως προς την θέση εργασίας μου στην ΕΡΤ. Σε συνάντησή μου με τα στελέχη της ΕΡΤ κ.κ. Λαμπράκο,Φαραντόπουλο ζήτησα την κατάργηση της αποκλειστικής μου συμβάσεως ύψους 2.850 ευρω (καθαρά 1980 ευρώ), την εφαρμογή της συλλογικής σύμβασης των δημοσιογράφων (περίπου 1500 ευρώ)και την ανάθεση σε μένα καθηκόντων εργασίας. Με απόφαση της ΕΡΤ αρ.πρωτ 103804/20.11.2009, ανατέθηκαν σε μένα καθήκοντα σχολιαστή αθλητικών γεγονότων στη ΝΕΤ 105,8 Διεύθυνση Ειδήσεων της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεόρασης και ηδη προετοίμαζα μια εκπομπή αθλητικού περιεχομένου η οποία είχε προγραμματιστεί για κάθε Σάββατο 3-4 μ.μ. κατόπιν συννενόησης με τους κ.κ. Κυριακίδη,Καραχάλιο. Είμαι περί τα 20 χρόνια επαγγελματίας δημοσιογράφος. Ωστόσο μετά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, στο μέρος που με αφορά ,επιθυμώ να συμβάλλω αφενός στην αντιμετώπιση τών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ΕΡΤ και αφετέρου να μην υπάρχει σύγχιση των δημόσιων ρόλων μου παρέχοντας τις υπηρεσίες μου στην κρατική τηλεόραση.Ως εκ τούτου σάς ζητώ το πάγωμα της μισθοδοσίας μου. Αριάδνη Αγάτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: