Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Μήνυμα Γεωργίου στους Βοιωτούς

Ευχαριστήριο μήνυμα του Βαγγέλη Γεωργίου προς τους Βοιωτούς πολίτες

Ο λαός στις 4 Οκτώβρη μίλησε. Με τη ψήφο του άλλαξε το πολιτικό σκηνικό της χώρας. Χάρισε μια ισχυρή, καθαρή Νίκη στο ΠΑΣΟΚ. Έδωσε μια δυνατή εντολή στον Πρόεδρο του Κινήματος, Γιώργο Παπανδρέου, να αλλάξει την Ελλάδα. Να απαλλάξει τον τόπο από τα χρονίζοντα προβλήμτα. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται δουλειά, διάθεση, μεράκι και αυτό το έχει δηλώσει ο Πρόεδρος του Κινήματος, Γιώργος Παπανδρέου. Και είμαι βέβαιος ότι και θα τό προσπαθήσει και θα τό επιτύχει.

Θέλω να στείλω τις πιο θερμές μου ευχές στους τρείς επιτυχόντες, εκλεγμένους βουλευτές του Νομού μας Τόγια Β., Τσόνογλου-Βυλλιώτη Β. και Αγάτσα Α., για καλή επιτυχία και δύναμη στο έργο τους, και να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν με τη ψήφο τους, όλους όσους αγωνίστηκαν και μου συμπαραστάθηκαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής μου εκστρατείας και να τους υποσχεθώ ότι θα βρίσκομαι κοντά τους, ότι θα συνεχίσω να παλεύω για κάθε δίκαιο αίτημα του Βοιωτικού λαού, για τη Νέα Βοιωτία με όραμα και μέλλον, απ' όποια θέση και αν βρίσκομαι, όπως άλλωστε έχω δεσμευτεί κατά τη διάρκεια της προεκλογικής μου εκστρατείας.
Βαγγέλης Γεωργίου
Από το πολιτικό γραφείο

Δεν υπάρχουν σχόλια: