Σάββατο 25 Απριλίου 2009

To νυφικό κρεβάτι έγινε ριγκ στη Θήβα!

Σε πρωτοφανές αιματοκύλισμα, στο οποίο παραλίγο να υπάρξουν θύματα, μετατράπηκε το γλέντι που ακολούθησε μετά το παραδοσιακό στρώσιμο του κρεβατιού τρεις ημέρες πριν από την τέλεση γάμου σε ένα μικρό χωριό της Θήβας. Για ένα... ποτήρι κρασί οι οικογένειες του γαμπρού και της νύφης γρονθοκοπήθηκαν ανηλεώς, πήραν σπασμένα ποτήρια και αποπειράθηκαν να τα καρφώσουν στο λαιμό (!) των παραλίγο συμπεθέρων τους και τα χειρότερα αποφεύχθηκαν ως εκ θαύματος καθώς στο σπίτι υπήρχαν όπλα! Η πρωτοφανής ιστορία που εκτυλίχθηκε μπροστά στα έκπληκτα μάτια δεκάδων καλεσμένων και θα μπορούσε να αποτελέσει σενάριο ευφάνταστης ταινίας, βρήκε το ζεύγος να κοιμάται εκείνο το βράδυ χωριστά, το γάμο τελικά να ματαιώνεται και τα μέλη των δύο οικογενειών να καταλήγουν αρχικά στο νοσοκομείο και στη συνέχεια στα δικαστήρια!

Το ζεστό βράδυ της 30ης Ιουλίου του 2002, το σπίτι του Ι.Μ. σε ένα χωριό της Θήβας είχε «ντυθεί» στα γιορτινά. Ο 55χρονος άνδρας σε τρεις ημέρες θα πάντρευε την έγκυο κόρη του, η οποία εκείνη την περίοδο έκλεινε ήδη δύο χρόνια σχέσης με τον αγαπημένο της. Στο σπίτι βρίσκονταν το σόι της νύφης, το σόι του γαμπρού, αλλά και δεκάδες ακόμα άτομα. Μετά το κρεβάτι ακολούθησε τραπέζι με μεζέδες και άφθονο κρασί. Μέχρι εκείνη τη στιγμή το κλίμα ήταν ευχάριστο, χωρίς τίποτα να προμηνύει το μακελειό που θα ακολουθούσε. Ξαφνικά λίγα λεπτά μετά τη 1.30 το βράδυ (σύμφωνα με τις σχηματισθείσες δικογραφίες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η «Espresso»), οι δύο συμπέθεροι διαπληκτίζονται για ένα ποτήρι κρασί!

Ακολουθεί άγριος καβγάς, με τις αντίδικες πλευρές να παρουσιάζουν στη συνέχεια ενώπιον της Δικαιοσύνης τη δική τους εκδοχή ως αληθινή. «Με χτύπησε ο συμπέθερος και οι τρεις γιοι του» κατέθεσε κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας της 10ηςς Ιανουαρίου του 2006 στη μήνυση που κατέθεσε ο πατέρας της νύφης. Σύμφωνα με τα όσα είπε ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θήβας, τα πράγματα έγιναν ως εξής: «Η ημέρα ήταν Πέμπτη, τρεις ημέρες πριν από το γάμο της κόρης μου. Εκεί που πίναμε ο συμπέθερος μου ζήτησε το ποτήρι που πίναμε κρασί. Μου το ζήτησε πολλές φορές επίμονα, την τελευταία φορά του είπα βρες ένα άλλο ποτήρι. Εκείνη τη στιγμή πήρε το μπουκάλι με το κρασί και το πέταξε κάτω κατά τρόπο προσβλητικό, βρίζοντάς με. Αμέσως ήρθαν επάνω μου και οι τρεις γιοι του και με χτυπούσαν όλοι μαζί. Εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβα γιατί με χτυπούσαν. Τότε που με χτύπησαν πονούσε όλο μου το σώμα και το κεφάλι μου. Η συγκέντρωση γινόταν στο σπίτι μου και δεν είχα λόγο να τους προκαλέσω ή να τους χτυπήσω. Κατάφερα να ξεφύγω με τα γόνατα σε πολύ άσχημη κατάσταση και στη συνέχεια επιτέθηκαν κατά της οικογένειάς μου. Εκ των υστέρων έμαθα ότι το είχαν σχεδιάσει, αφού ένας από τους γιους του συμπεθέρου είπε στη γυναίκα μου να κρύψουν τα όπλα, γιατί θα γινότανε κάτι κακό... Ηταν όλα προσχεδιασμένα για να χαλάσουν το γάμο της κόρης μου..

Τα ίδια ισχυρίσθηκαν δύο ακόμα μάρτυρες κατηγορίας, αλλά και η μητέρα της νύφης.Εκ διά μέτρου αντίθετα είναι όμως τα όσα υποστήριξαν στην απολογία τους οι τέσσερις κατηγορούμενοι: Ο γαμπρός, τα δύο αδέρφια του και ο πατέρας τους, οι οποίοι δήλωσαν ότι εκείνοι ήταν τα θύματα. «Αργά το βράδυ που έγινε ο καβγάς, ο πατέρας μας ζητούσε ένα ποτήρι για να πιει κρασί και να κεράσει τους καλεσμένους. Η αλήθεια είναι ότι το ζητούσε επίμονα. Τότε ο αντίδικος άρχισε να βρίζει τον πατέρα μου και μετά όλους τους υπόλοιπους, λέγοντας "θα σας γα...ουμε όλους εδώ απόψε. Ο πατέρας μας είπε τότε να φύγουμε, ο αντίδικος όμως συνέχισε να μας βρίζει και έτσι πιάστηκαν στα χέρια με τον αδερφό μας (σ.σ.: τον γαμπρό) Δημιουργήθηκε πανικός. Αυτά που λένε οι αντίδικοι για τα όπλα είναι ψέματα» υποστήριξαν.

Οι ισχυρισμοί τους όμως δεν έγιναν δεκτοί από το δικαστήριο, το οποίο τελικά τους επέβαλε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με τριετή αναστολή για το αδίκημα της σωματικής βλάβης από κοινού.

Προσπάθησε να μου καρφώσει ένα σπασμένο ποτήρι στο λαιμό
Μια εντελώς διαφορετική εκδοχή όμως για το χαμό που συνέβη το βράδυ της 30ης Ιουλίου του 2002 έδωσε ο αδερφός του γαμπρού, ο οποίος κατηγόρησε την αδελφή της νύφης ότι κατά τη διάρκεια της συμπλοκής αποπειράθηκε να τον σφάξει χρησιμοποιώντας ως όπλο ένα σπασμένο κολονάτο ποτήρι! Καταθέτοντας ως κατήγορος σε άλλη δίκη που έγινε στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θηβών στις 30 Μαΐου του 2007 ο νεαρός άνδρας υποστήριξε: «Οπως πήγα να τραβήξω τον αδερφό μου ακούω να μου φωνάζουν και βλέπω την αδερφή της νύφης με ένα ποτήρι σπασμένο στο χέρι να προσπαθεί να με χτυπήσει στο κεφάλι. Την είδα, αν δεν είχα σκύψει θα με είχε σφάξει. Ηταν κολονάτο ποτήρι σπασμένο, αν το έσπασε αυτή δεν ξέρω, ήταν κοφτερό. Δεν σταμάτησε μόνη της. Μπορεί να μη ζούσα».

Τα ίδια υποστήριξαν και άλλοι μάρτυρες αλλά και ο πατέρας του νεαρού. Ωστόσο με διαφορετικό τρόπο περιέγραψε το περιστατικό μια θεία από την οικογένεια της νύφης, η οποία επισήμανε ότι ξύλο έφαγαν ο πατέρας της νύφης, η αδερφή της, αλλά και η ίδια η εγκυμονούσα γυναίκα! «Τους είδα που την έριξαν κάτω... Εμένα μου έσπασαν τα πλευρά» κατέθεσε. Την όποια εμπλοκή της αρνήθηκε και η ίδια η κατηγορούμενη. Στην απολογία της μάλιστα αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της σχέσης του νεαρού ζευγαριού. Οπως είπε, ο γαμπρός χτυπούσε στο παρελθόν πολύ συχνά την αδελφή της. «Μου είχε εξομολογηθεί ότι τη χτυπούσε... Ηταν έγκυος και δεν μπορούσε να κάνει πίσω. Τον αγαπούσε παρ’ όλο που την έδερνε, ήταν μια αρρωστημένη κατάσταση» ανέφερε.
ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΣΟΥΛΟΣ
www.esrpessonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: